دانلود مراسم رمضان95

شب نوزدهم

سلمان محمودی(روضه)

پوریا بهارلو(شور) چه آقایی دنیا براش میمیره

پوریا بهارلو(شور) ذکر لب بی بی زهرا بگو علی ولی الله

محمد رضا ضیایی(شور) هروله چه صفایی داره

محمد رضا ضیایی(شور) میگیرم دوباره رخصت از

محمد رضا ضیایی(شور پایانی) منی که هر نفسم اسمتو گفتم


شب بیست و یکم

سامان محمودی(روضه)

پوریا بهارلو(شور) بازم نیمه شبو فصل غسل شبونه

پوریا بهارلو(شور) تموم هستیه من رقیه ست

پوریا بهارلو(واحد) کوفه ام مثل مدینه شده پر جور و جفا

محمد رضا ضیایی(واحد) گفتم ذکر بی عدد مولا یا علی مدد

محمد رضا ضیایی(شور) تو رو قبل از دنیا میشناسم

محمد رضا ضیایی(شور) آی رفیق دارم یه وصیت

پوریا بهارلو(شور) ذکر لب بی بی زهرا بگو علی ولی الله

پوریا بهارلو(شور پایانی) تو به روم نیار چقدر بدم


شب بیست و سوم

سلمان محمودی(روضه)

پوریا بهارلو(شور) غلام بن غلامم من

پوریا بهارلو(شور) درای رحمت وا شد

محمد رضا ضیایی(شور) دلبرم تویی یا علی فقط سرورم

محمد رضا ضیایی(شور) منمو هوای تو

پوریا بهارلو(شور) فصل جنونه جنون میاره

پوریا بهارلو(شور) ذکر لب بی بی زهرا بگو علی ولی الله

پوریا بهارلو(شور پایانی) یه عمره غلامتم غلام به نامتم

[ جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۲ ب.ظ ] [ علی احمدی ]
[ ۰نظر ]
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی